Antyoksydanty mają nieoceniony wpływ na zdrowie i urodę. Eliminują wolne rodniki oraz opóźniają procesy starzenia. Po 25. roku życia kremy z antyoksydantami powinny stanowić stałą pielęgnację przeciwstarzeniową.
Krem Equille BIOgenic Day został wzbogacony o działającą antyoksydacyjnie witaminę E, skwalan oraz olej Makadamia i zieloną herbatę.
OPIS PRODUKTU
Bio-kosmetyk na dzień BIOgeniic Day jest preparatem biogenicznym mającym za zadanie ułatwianie wydalania nagromadzonych w tkance metabolitów, a także neutralizacja wolnych rodników – głównej przyczyny starzenia się komórek skóry właściwej.
BIOgenic Day jest lekki, łatwo się wchłania (można używać go pod makijaż).
BIOgenic Day głęboko nawilża i dotlenia, koi i łagodzi, neutralizuje wolne rodniki, wzmacnia naczynia krwionośne, reguluje pracę gruczołów łojowych.
Składnikami wspomagającymi BIOgenic Day są: olej makadamia, wyciąg z zielonej herbaty, witamina E. Zwiera też naturalny składnik wydzieliny skóry – sebum.
Odżywki biogeniczne BIOgenic przechodzą specjalistyczny proces obróbki gwarantujący zachowanie bioaktywności. Dzięki właściwej obróbce technologicznej, zostaje trwale połączona warstwa wodna i tłuszczowa do jednorodnej emulsji (typu olej w wodzie – O/W). Mikroskopijnej wielkości cząstki połączonych tłuszczów i fazy wodnej są w stanie dotrzeć do głębokich warstw skóry, co jest niemożliwe dla samych roztworów wodnych, czy olejów.
Idea stosowania preparatów BIOgenic polega na naprzemiennym używaniu dostosowanego do typu skóry kremu na noc i kremu na dzień.
BIOgenic Day jest przebadany dermatologicznie i nietestowany na zwierzętach.
SKŁADNIKI
Aqua, Glyceryl Stearate, Isopropyl Isostearate, Macadamia (Macadamia Ternifolia) Nut Oil, Camelia Sinensis (Tea) Extract, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Squalane, Caprylic/Capric Trigliceride, Dimethicone, Ceteareth-20, Tocopherol Acetate, Butyrospermum Parki (Shea Butter), Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Dipropylene Glycol, Methylisothiazolinone, Sodium Chloride, Acrylates/C10-30 Akryl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfum.
MOJA OCENA
Krem Equille BIOgenic Day stosuję każdego ranka od ok. 2 miesięcy na przemian z kremem na noc Equille BIOgenic Night. Efekty stosowania widoczne są po 2-3 tygodniach stosowania, cera po tym czasie jest zdecydowanie bardziej nawilżona i zdrowsza. Składniki kremu są łagodne dla skóry i nie wywołują podrażnień.
Formuła kremu została wzbogacona o kwasy Omega z oleju makadamia, który zawiera bardzo dużo kwasu oleinowego, palmitoleinowego i palmitynowego. Dzięki dużej zawartości kwasu palmitoleinowego działa antyoksydacyjne. Kolejnym składnikiem aktywnym jest zielona herbata, która neutralizuje wolne rodniki, reguluje pracę gruczołów łojowych oraz wzmacnia naczynia krwionośne. Skwalan chroni lipidowe struktury skóry przed wolnymi rodnikami i utlenieniem oraz zapobiega utracie wody ze skóry. Natomiast witamina E to jeden z najsilniejszych przeciwutleniaczy, w połączeniu z innymi składnikami antyoksydacyjnymi przeciwdziała starzeniu się skóry.
Krem natychmiastowo przynosi ukojenie suchej skórze i niweluje uczucie ściągania.
Kosmetyk ma bogatą a jednocześnie delikatną konsystencję, która łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia na skórze lekki film ochronny, który nadaje jej jedwabistą gładkość.
Jego aplikacja jest przyjemnością dla skóry i zmysłów, kosmetyk ma bardzo przyjemny, świeży zapach.
Zauważyłam również, że krem reguluje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu trądzik przestał być problemem.
Krem doskonale przygotowuje skórę pod makijaż, mam wrażenie, że podkład rozprowadza się o wiele łatwiej.
Ogromną zaletą produktu jest wygodna butelka typu „AIRLESS”, która zapobiega zanieczyszczeniom mikrobiologicznym i ułatwia dozowanie kosmetyku.
CENA
50ml/110zł
Więcej informacji o kosmetykach firmy GOLD WATER BLUE znajdziecie na stronie internetowej: www.goldwaterblue.com
OCENA PORTALU COSMOTEST.PL
GOLD WATER BLUE
Mottem marki jest : „Nie noś Złotej Maski, choćby była najpiękniejsza. Damy Ci formuły, które pozwolą się jej pozbyć.”
Misją marki GOLD WATER BLUE jest poszukiwanie doskonałości:
Poprzez tworzenie rzeczy dających radość i satysfakcję,
Poprzez tworzenie rzeczy żywych i istotnych dla wartości takich jak zdrowie i uroda,
Starając się wydobyć piękno będące cechą każdej istoty,
Używając wiedzy najwyższego poziomu,
W zgodzie z etyką, stale poszukując lepszych rozwiązań,
Dla innych, dla siebie, dla wszystkich.
Nazwa GOLD WATER BLUE oznacza Złoto, Woda, Błękit.
ZŁOTO, bo jest najszlachetniejszym z pierwiastków. Od zawsze towarzyszące człowiekowi. Leczono się nim, ozdabiano, składano mu cześć, modlono się do niego, a nawet składano się z nim po śmierci.
Od wieków synonim luksusu. Ciepłe, energetyczne, przyciągające.
WODA, bo jest symbolem życia. Obrazuje także upływający czas.
Woda jest nam bliska – człowiek rodzi się w wodzie i nie może bez niej żyć. Jest jednoznaczna z higieną. Chłodzi nas, obmywa, koi.
BŁĘKIT, bo wszyscy lubią błękit.
Te trzy elementy są podstawą myślenia twórców firmy – co jest człowiekowi najbliższe, jeśli myśli o urodzie i zdrowiu? Z czym każdemu z nas kojarzą się te pojęcia? Z ciepłem, energią, czystością, lekkością, przyjemnością, magią. Złoto, woda, błękit.
Mottem marki jest : „Nie noś Złotej Maski, choćby była najpiękniejsza. Damy Ci formuły, które pozwolą się jej pozbyć.”
Misją marki GOLD WATER BLUE jest poszukiwanie doskonałości:
Poprzez tworzenie rzeczy dających radość i satysfakcję,
Poprzez tworzenie rzeczy żywych i istotnych dla wartości takich jak zdrowie i uroda,
Starając się wydobyć piękno będące cechą każdej istoty,
Używając wiedzy najwyższego poziomu,
W zgodzie z etyką, stale poszukując lepszych rozwiązań,
Dla innych, dla siebie, dla wszystkich.
Nazwa GOLD WATER BLUE oznacza Złoto, Woda, Błękit.
ZŁOTO, bo jest najszlachetniejszym z pierwiastków. Od zawsze towarzyszące człowiekowi. Leczono się nim, ozdabiano, składano mu cześć, modlono się do niego, a nawet składano się z nim po śmierci.
Od wieków synonim luksusu. Ciepłe, energetyczne, przyciągające.
WODA, bo jest symbolem życia. Obrazuje także upływający czas.
Woda jest nam bliska – człowiek rodzi się w wodzie i nie może bez niej żyć. Jest jednoznaczna z higieną. Chłodzi nas, obmywa, koi.
BŁĘKIT, bo wszyscy lubią błękit.
Te trzy elementy są podstawą myślenia twórców firmy – co jest człowiekowi najbliższe, jeśli myśli o urodzie i zdrowiu? Z czym każdemu z nas kojarzą się te pojęcia? Z ciepłem, energią, czystością, lekkością, przyjemnością, magią. Złoto, woda, błękit.
Dodaj komentarz
Prosimy pisać komentarze na temat produktu. Wszystkie komentarze odbiegające od tematu recenzji będą usuwane. Jeśli masz ogólne pytania, sugestie lub potrzebujesz pomocy technicznej skorzystaj z formularza kontaktowego, abyśmy mogli udzielić Ci odpowiedzi. Dziękujemy za poświęcenie czasu na komentarz! :)Twój adres email nie zostanie opublikowany.
Pielęgnacja ust i paznokci z Laura Conti
Kosmetyki BELLTym razem przetestujemy dla Was kosmetyki marki Bell. Między innymi kosmetyki dla wrażliwych oraz lakiery do paznokci dające efekt porównywalny do żeli wykorzystywanych w salonach kosmetycznych.
Naturalne produkty z MarokaNiebawem zrecenzujemy dla Was naturalne kosmetyki pochodzące z Maroka
Żele pod prysznic ORIGINAL SOURCESłodka pomarańcza z korzenną lukrecją czy malina ze słodyczą wanilii? A może skąpany w słońcu kokos?
Urban Decay Naked 3 i Eyeshadow Primer PotionPaleta cieni NAKED 3 i baza pod cienie
IVR i LEE STAFFORDKosmetyki w minidawkach IVR i kultowe produkty do pielęgnacji włosów Lee Stafford
WSPÓŁPRACA Z L’BIOTICAWysokiej jakości dermokosmetyki i kosmeceutyki
WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ DROGERII SEKRET URODY„Sekret Urody – drogerie blisko Ciebie. Byś czuła się pięknie, zawsze.”